Sunday 11 December 2011

FRIENDS !!

assalamualaikum...

urmm.. lama gila tak update blog ni.. dah malas kot ke sebab tak ada idea nak tulis? tapi rasanya lebih pada malas... bak kata abah, malas berhenti jadi orang! apa-apa je la afiqah saadon.. bukan ada orang baca pun..hee~

alhamdulillah, Allah masih panjangkan umur aku and aku masih sihat sejahtera. syukur! sejak kebelakangan ni, aku suka tengok and perhatikan perkembangan kawan2 aku kat fb and blog dia orang. seronok tengok ada yang further study, ada yang fall in love, ada yang tunang, dapat kerja, ada yang dah pregnant ( congrate azi!) macam2 lagi la.. happy tengok!! :) rindu pulak! 

apa2 pun, aku doakan semua kawan2 aku, tak kira la since aku tadika sampai utm and even kawan2 time kerja part time hari tu, semoga korang berjaya and diberkati ALLAH selalu dalam apa je yang korang buat. berita2 gembira jangan lupa share taw! :)

okay! bye! 
assalamualaikum...

peringatan sendiri : If your legs can't take you to Prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise?! [fb productive muslim]

8 comments:

mun@warah said...

fiqahhh, my friend. ape cerita sekarang ni?

Afiqah Saadon said...

andy ! :)
congrate dapat interview spa ! semoga dipermudahkan urusan. :)
aku tak ada cite best pun. tak kerja cam orang lain. hehe. insyaAllah, kalau tak ada halangan, aku nak further study.

mun@warah said...

thanks for the wish. doakan aku dpt ye.huu...
owh, habis tu skg ko duduk uma ke? bila smbung, di mana? sori la byk tny. hee... ak dh xd fb. so xtaw sgt perkembangan budak2 ni melainkan geng2 twitter je

Afiqah Saadon said...

insyaAllah.. aku doakan ko berjaya! kalau rezeki kau, mesti dapat! :)
haha.. tak banyak pun soalan ko. biasa2 je.. hehe. sekarang aku kat rumah. insyaAllah esok aku nak pergi utm. kalau boleh aku nak register asap tapi tetiba terfikir yang sem dah nak habis. so, nak tanya pendapat prof dulu. :)
ko dah tak ada fb? nape? aku pun ada twitter apa nama twitter ko? :)

mun@warah said...

owh... best of luck with your future study ya.
ntah la. ak rasa ak dh bersedia nk delete fb.
twitter ak @Munawwarah90
profile picture gmbr t-rex senyum.hehe...
ko punya nama apa? nak follow.heee....

Afiqah Saadon said...

malu la nak bagi twitter. aku banyak merepek kat sana sebab tak ada orang follow aku. haha. ko nak jadi 1st follower aku yang senget ni. hihi.. aku pun tak bape mahir lagi ngan dunia twitter ni. nanti ko ajar aku ea.. ;)@sAfIAhOnEy .

yuki said...

If your legs can't take you to Prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise?!

kalo malas benti jd org!

like those words~^^

Afiqah Saadon said...

ayat orang. copy paste je..hoho :)

Post a Comment